Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Friday, April 09, 2004

دیوانه ای که از قفس پرید:

1) چند روز به خاطر تعطیلات عید پاک مسیحی تعطیلات داریم! فرصتی دارم که کمی به کارهای انجام نشده در خلال این تعطیلی برسم! دیروز چند تا از همکاران که کاتولیک هستند میگفتند که خداکند القاعده در این عید (که مقدس ترین عید کاتولیک هاست) بمب گذاری یا ... نکند... و به شکلی نگرانی این حوادث اکنون در کل اروپا وجود دارد!
2) امروز بعد از مدتها فیلم دیوانه ای که از قفس پرید (One Flew over the cuckoo's nest) را دوباره و اینبار به زبان اصلی دیدم... راجع به خود فیلم نمی خواهم چیز زیادی بگویم که حتما خیلی از شما آنرا دیده اید. فقط نمیدانم چرا اینقدر از فیلمها یا کتابهایی که درباره دنیای دیوانگان و... ساخته شده لذت میبرم (شاید ما هم بله!) دیدن دوباره این فیلم مرا یاد کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد (Veronica decides to Die) اثر پايولو کوییلو انداخت. داستان ورونیکا هم واقعا فوق العاده است! فیلم دیگری هم که مدتی پیش از کارگردان دانمارکی شرفیج (Lone Scherfig) دیدم که کمدی-درامای بسیار زیبایی بود محصول 2002 با نام ویلبر میخواهد خود کشی کند (Wilbur wants to kill himself) مردی که دارد میمیرد که زندگی کند! (قصه ماست شاید!) به کسانی که مثل من از این جور فیلمها خوششان می آید شدیدا دیدن این فیلم را توصیه میکنم!
3) شاید اگر کارهای دیگر فرصت داد دستی به سر و روی این بلاگ بکشم!
4) در پیرو پست چند روز پیشم در مورد زمان خواب و ... دیدم که خیلی از دوستان مثل آبچینوس ؛ ن.ت.خ. و م. و .... همه مثل اینکه شب زنده دارند! آبچینوس یک پیشنهادی تو کامنتها (که همشون پریدن!) داده بود که یک حزبی چیزی تاسیس کنیم!! لطفا نظرات خود را در مورد حزب شب زنده داران بیان کنید!! شاید اولی حزب رسمی ایران شدیم !! خدا رو چه دیدی!!!!!!!!
5) این قضیه چمدون دلار و سازمان سیا در فانوس خیلی جدی داره دنبال میشه!!!! اگه گذاشتن یک چندهزار دلار (یا چند میلیون دو هزار تومنی خشن !!) از گلومون راحت بره پایین !!
Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8