Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Thursday, July 21, 2005

سلام به همه دوستان عزیز

بی موقع زنگ زدم که خدمت دوستان عرض کنم که من خوب هستم و مشغول! احوالی از ما خواستید بپرسید سری به فانوس یا آیینه فانوس (برای دوستان پشت فیلتر) بزنید، البته تقریبا بطور مرتب در فوتوبلاگ پلک عکس می‌گذارم. از دوستانی که احوال‌پرسی کرده‌اند واقعا ممنونم.

با وجود خبرچین و همچنین لینکدونی فانوس لزومی به آپدیت کردن لینک‌دونی اینجا هم نیست. دوستانی که لطف داشته‌اند و به اینجا لینک داده‌اند اگر به فانوس یا آیینه فانوس لینک دهند و به من اطلاع دهند حتما به بلاگ رولینگ فانوس اضافه خواهند شد. فکر نکنم فعلا فرصتی برای آپدیت اینجا داشته باشم؛ با وجود اینکه مطلب برای نوشتن این روز‌ها زیاد دارم.
دوستی خبر داد که اینجا را هم (مثل فانوس) در ایران فیلتر کرده‌‌اند! حدس می زنم بخاطر حرف x در اسم وبلاگ باشد وگرنه دلیلی دیگر وجود ندارد. سیستم فیلترینگ هوشمند و پاسخگو در ایران.

دوست داشتید مصاحبه دکتر جین شارپ را که ترجمه‌کرده‌ام را در فانوس بخوانید.
Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8