Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Monday, March 01, 2004

آلیوس خسته اس! (اه مثل سارا خانوم نوشتم!) از صبح ساعت 5/8 تا شب ساعت 5/7 داشتم کار میکردم! آخرشم همکار دیوونم با یک اشاره زد کار تمام روزو فرتی فرستاد اونجا که عرب نی انداخت! (حالا اونجا کجاست؟ شما میدونین؟؟) فقط واسه اینکه این دانشمند نمیدونه چجوری از یه دستگاه ساده استفاده کنه! آقا خواسته اطلاعاتشو از کامپیوتر روی هندی دیسکش ذخیره کنه زد فرتی کار منو متوقف کرد. ساعت حدود 7 بود گفتم امروزو غذا دارم خونه مستقیم برم خونه استراحت کنم! داشتم وسایلم رو تو کیفم میذاشتم که میبینم صدا میکنه " آلیوس آلیوس بیا ببین آزمایشت متوقف شده!" می پرسم چی شد؟! میگه "هیچی من فقط هندی دیسک رو بدون Unplug کردن از کامپیوتر در آوردم!" میگم همین پس چرا نرم افزار کامپیوتر دیگه دستگاهو نمی بینه!؟ مطمینی اونی که زدی Ok این پیام نبود "Are you sure you want to Abort this experiment" .... شروع میکنه به اینکه "این کامپیوتر های لعنتی!..... !"
آخه چی بگم من! خوب میگم باشه باید فردا تکرارش کنم! دید من هیچی نگفتم گفت ببخشید تقصیر من نبود! چند ساعت کار بود؟ من فقط به یادداشتی که کنارکامپیوتر بود نگاه کردم خودش جمع زد دید اییی بابا 5 ساعته! دوباره گفت ببخشید! باشه بابا اشکال نداره! اه !

همش غرغر بود؟! پس این لینکو ببینین ! صدای کلاه قرمزی و پسر خاله است!!
اینم فلش Peace .. همونی که هممون بهش احتیاج داریم!


Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8