Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Sunday, March 28, 2004

اسکناس 20000 ریالی

امشب (نه دیشب میشه دیگه! الان 3 صبحه!) خونه یکی از همکاران ایرانی شام مهمون بودم! برای اولین بار (شاید زودتر از همه شما!) چشمم به جمال اسکناس 20000 ریالی بانک مرکزی افتاد! یه چیزی تو مایه 1000 تومنی ولی آبی رنگ با همون عکس 1000 تومنی (عکس اسمشو نبر به قول زیتون !) البته اسکناس ها بعنوان عیدی با پست به دست همکار من رسیده بود.
فکر کنم به این ترتیب اگه پیش بریم باید یک فکری برای انداختن چند تا صفر از ته این واحد پول کرد دیگه خیلی داره صفراش زیاد میشه! فکرشو بکنی همین اسکناس 20000 ریالی معادل یک سکه دو یورویی است ....

بعد التحریر:
*یادم رفت بگم که دیروز متوجه شدم که آی کیو شدیدا بالایی دارم! همکارم برای تهیه سوپ جُو احتیاج به جُو پرک شده داشت... خواستم تو دیکشنری پیدا کنم که جُو پرک شده چی میشه که یه لغتی پیدا کردم و به نظرم اومد که خیلی شبیه یک لغت انگلیسی که میشناسم! بعد از اینکه به همکارم گفتم جواب داد «مجید جان اون لغتی که پیدا کردی جَو است نه جُو!» تازه فهمیدم چرا لغته آشنا بوده چون اتمسفر (جَو) خودمون بود!
*از دیدن این اسکناس 20000 ریالی و همچنین از غذای ایرانی (و خوشمزه) همکارم هیجان زیادی را متحمل شدم که باعث شد موقع برگشتن از همه خداحافظی کنم بجز همکارم!!
*با تغییر ساعت به زمان تابستانی 1 ساعت خواب امروزم کم شد!! :((

یک جوک دوبله نشده:

A small boy walks into his mothers room and catches her topless. "Mummy, mummy, what are these?" he says, pointing to her breasts.
"Well, son," she says, "these are balloons, and when you die, they inflate and float you up to heaven."
Incredibly, he appears to believe this explanation and goes off quite satisfied.
Two days later while his mother is making tea, he rushes into the kitchen.
"Mummy, mummy, Aunt Mary is dying!"
What do you mean? says his mother.
Well she's in the garden shed, lying on the floor. Both her balloons are out, Dad's blowing them up, and she keeps yelling "God, I'm coming! I'm coming!!!"



لینک دونی:
شهردار قاتل و ارزشی تهران شدیدا شهردار برلین را تهدید کرده ! بیچاره شهردار برلین حسابی در حراسه و الان دل تو دلش نیست حتما!!
هفت پرده ابراهیم نبوی رو حتما بخونین.
اینم در ادامه بحث اسکناس 20000 ریالی و .... الان دیدم که ن.ت.خ. برای پول دوستان عزیز 30000 ریالی طراحی کرده!
Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8