Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Thursday, March 04, 2004

1) دچار افسردگی سیاسی شدیم... هر کاری میکنم مطلب نمیاد بنویسم... باید بیشتر سعی کنم! (ناگفته نماند که اتفاقی هم نمی افته من مطلب ننویسم!!)
2) امروز به معنای واقعی درک کردم که صفر که ظاهرا تهی است میتواند چه ارزشی داشته باشد اگر آنرا نادیده بگیری ..... (بابا یک میلی 1../. رو نادیده گرفتم یهو محاسباتم 1000 برابر شد.... !!)
3)عیالات متحده تو کامنت قبلی قول داد اگه یه جوک بگم که خودمم نشنیده باشم بخنده.... ببینیم و تعریف کنیم! البته ببخشید جک یه ذره مشمیز و بالای 18 سال است! چون به انگلیسی است اصلش منم به همون انگلیسی مینویسم:

Do you know what's the difference between a Russian prostitute and a Pizza?!!

I'm sure you don't know!
So here we go: You can order a pizza without MUSHROOMS!!


لینک دونی
کاریکاتورهای دیوید لین رو از سایت پیچ در پیچ ببینید... ديويد لوين و روحانيت

تست آی کیو (IQ) خودم این تستو انجام دادم به نظرم بسیار جالب و علمی است.تست 40 سوال دارد و در انتها باید ای میل و مشخصات خود را وارد کنید.
پست های حدید فانوس رو هم بخونین در ضمن لینکدونی هم به همت بچه ها تو فانوس راه افتاده.

Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8