Linkdoony

وبلاگ گروهى فانوس خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر


آرشيو لينكدونی

 

 Gladiator Friends

Ping site (Blogrolling)

 


  ARCHIVE

 

 

[Powered by Blogger]

Weblog Commenting by HaloScan.com

ضد
سانسور در خوابگرد

 

Design:

نقطه ته خط

 

 
Friday, March 12, 2004

1) پریروز عصر بعد از اتمام کارم میخواستم برم یک سری عکس بگیرم که متاسفانه باطری دوربینم تموم شد! ولی یک سری از عکسهایی که دو هفته پیش گرفتمو میتونین ببینین. ایهام جان اینم وفای به قولی که به شما دادم!(برای اینکه صفحه سنگین نشه بهشون لینک میدم).
{ عکس 1 }
{ عکس 2 }
{ عکس 3 }
{ عکس 4 }
{ عکس 5 }
{ عکس 6 }
{ عکس 7 }
{ عکس 8 }
اگه بعضیاشون رو تو پستهای قبلیم دیدین ببخشید!

فکر کنم اینجا هم بهار کم کمک داره میاد! با اینکه هنوز هوا سرده ولی میشه دید که درختها فقط منتظرن که بترکن از سبزی و شکوفه! فکر کنم تا 2-3 هفته دیگه اینجا همه چیز سبز بشه!
2) دیشب در خواب داشتم کامنت میذاشتم و مطلب مینوشتم! صبح که بیدار شدم و رفتم سری به فانوس زدم دیدم واقعا خواب دیدم و اون کامنت ها رو نذاشتم! شاید این معنای واقعی خوابگرد ی است!

حالا که صحبت عکس شد چند تا لینک خوب معرفی میکنم!
اینم دو وبسایته برای علاقمندان به عکاسی یکیش یک سایت ایرانی به نام کارگاه است که میتوانید گالری های هنری (عکس کاریکاتور و... ) را ببینید و در صورت تمایل عضو شوید. دیگری هم این سایت که مخصوص عکس و عکاسی است. در ضمن Photo Bucket فراموش نشود!
Permanent Link

 

........................................................................................

 

Best view: 1024*768 :: Encoding: Unicode UTF-8